Jeśli nie wiecie Państwo jaką technikę znakowania produktu wybrać, ile kolorów zastosować i jaka jest trwałość metod umieszczania logotypu zapraszamy do zapoznania się z opisanymi niżej technikami znakowania: nadruk, haft, tłoczenie i grawer reklamowy.

Tampodruk

To metoda druku, polegająca na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą miękkiego gładkiego stempla zwanego tamponem. Za pomocą tamponu o odpowiednim kształcie wykonywany jest nadruk na nierównych i nieregularnych powierzchniach. Rozmiary druku są ograniczone wielkością przedmiotu oraz rodzajem materiału, z którego jest wykonany. Przez dobranie odpowiedniej farby możliwe jest drukowanie na podłożach takich jak tworzywa sztuczne, guma, szkło, metal, a także tkaniny itp. Maksymalne wymiary nadruku to 5 x 5 cm.

Sitodruk

To metoda druku, polegająca na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą miękkiego gładkiego stempla zwanego tamponem. Za pomocą tamponu o odpowiednim kształcie wykonywany jest nadruk na nierównych i nieregularnych powierzchniach. Rozmiary druku są ograniczone wielkością przedmiotu oraz rodzajem materiału, z którego jest wykonany. Przez dobranie odpowiedniej farby możliwe jest drukowanie na podłożach takich jak tworzywa sztuczne, guma, szkło, metal, a także tkaniny itp. Maksymalne wymiary nadruku to 5 x 5 cm.

Markowe produkty